Oława, dnia 10 czerwca 2024 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
p.o. Dyrektora Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie informuje, że w wyniku otwartego
i konkurencyjnego naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława, do zatrudnienia na stanowisku Główny Księgowy
wybrana została GABRIELA BRATKOWSKA zamieszkała w Wiązowie
Uzasadnienie wyboru :
Pani Gabriela Bratkowska spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dużą wiedzą merytoryczną i znajomością przepisów prawnych.
Doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności dają gwarancję prawidłowego i skutecznego realizowania zadań na tym stanowisku pracy.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
p.o Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
Główny Księgowy
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość;
3) staż pracy minimum 10 lat, w tym co najmniej 5-letni staż pracy w księgowości na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w urzędach administracji samorządowej;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) nieposzlakowana opinia;
8) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności znajomość ustaw: o drogach publicznych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, przepisów wykonawczych do w/w ustaw, przepisów podatkowych i płacowych oraz Kodeksu pracy;
9) znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych;
10) umiejętność obsługi komputera i programów niezbędnych do prowadzenia księgowości jednostki i spraw kadrowo-płacowych jednostki, w tym programów: Płatnik ZUS, System Kadrowo-Płacowy R2 Płatnik, System BeSTi@ do obsługi sprawozdawczości budżetowej, Program księgowości budżetowej SIGID;
11) znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
1) ukończone studia podyplomowe z zakresu: administracja i zarządzanie;
2) odbyte kursy i szkolenia z zakresu kadr, naliczania płac i rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego;
3) znajomość obsługi finansowo-księgowej projektów unijnych;
4) znajomość zagadnień dotyczących prowadzeniem spraw osobowych pracowników;
5) umiejętność opracowywania wewnętrznych aktów prawnych;
6) odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku,
1) prowadzenie rachunkowości jednostki, w tym ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości;
2) prowadzenie gospodarki finansowej jednostki;
3) prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT w ramach procedur dotyczących scentralizowanych zasad rozliczeń podatku od towarów i usług w Powiecie Oławskim i jego jednostkach organizacyjnych;
4) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
5) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
6) opracowywanie i sporządzanie planu dochodów i wydatków, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową;
7) sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu jednostki i ich analiza;
8) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki;
9) prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników;
10) prowadzenie obsługi pracowniczych planów kapitałowych pracowników zatrudnionych w jednostce;
11) terminowe i prawidłowe sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych oraz dotyczących ubezpieczeń społecznych;
12) obsługa grupowego ubezpieczenia na życie;
13) rozliczanie inwentaryzacji w sposób zgodny z przepisami ustawy o rachunkowości;
14) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności : polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji;
15) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
16) reprezentowanie jednostki na zewnątrz w sprawach finansowych;
17) kierowanie pracą Sekcji Finansowo-Administracyjnej.
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
2) data zatrudnienia – 01 sierpnia 2024 r.;
3) miejsce pracy zlokalizowane w budynku Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie przy pl. Zamkowym 18, III piętro ( bez windy);
4) warunki szkodliwe na stanowisku: oddziaływanie pola elektromagnetycznego (praca urządzeń zasilanych energią elektryczną);
5) stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie statyczne);
6) częstotliwość wyjazdów służbowych nienormowana, w zależności od potrzeb.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
4) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, w trybie określonym w przepisach ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
8) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
9) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
10) kserokopie świadectw pracy.
Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie.
Dane osobowe kandydata na w/w stanowisko pracy będą przetwarzane w celu rekrutacji. Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom oraz do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Kandydatowi przysługuje prawo : dostępu do danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji, przy czym podanie danych w zakresie wynikającym z art. 211 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne i odbywa się na podstawie zgody kandydata.
Dane osobowe kandydata do pracy będą przetwarzane przez okres rekrutacji wskazany w ogłoszeniu o naborze. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dokumenty aplikacyjne zostaną odesłane listem poleconym. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, oświadczenia, kompletne i własnoręcznie podpisane, należy składać w zamkniętej kopercie w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, Oława pl. Zamkowy 18 lub za pośrednictwem poczty na adres jw. z dopiskiem : „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy, w terminie do dnia 24 maja 2024 r. do godz. 13.00.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu oferty do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, będą informowani indywidualnie o terminie postępowania kwalifikacyjnego i zastosowanych technikach naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.pzd-olawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Oława, dnia 13 maja 2024 r.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
Oława, dnia 10 czerwca 2024 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
p.o. Dyrektora Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie informuje, że w wyniku otwartego
i konkurencyjnego naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława, do zatrudnienia na stanowisku Główny Księgowy
wybrana została GABRIELA BRATKOWSKA zamieszkała w Wiązowie
Uzasadnienie wyboru :
Pani Gabriela Bratkowska spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dużą wiedzą merytoryczną i znajomością przepisów prawnych.
Doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności dają gwarancję prawidłowego i skutecznego realizowania zadań na tym stanowisku pracy.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
p.o Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
Główny Księgowy
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość;
3) staż pracy minimum 10 lat, w tym co najmniej 5-letni staż pracy w księgowości na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w urzędach administracji samorządowej;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) nieposzlakowana opinia;
8) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności znajomość ustaw: o drogach publicznych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, przepisów wykonawczych do w/w ustaw, przepisów podatkowych i płacowych oraz Kodeksu pracy;
9) znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych;
10) umiejętność obsługi komputera i programów niezbędnych do prowadzenia księgowości jednostki i spraw kadrowo-płacowych jednostki, w tym programów: Płatnik ZUS, System Kadrowo-Płacowy R2 Płatnik, System BeSTi@ do obsługi sprawozdawczości budżetowej, Program księgowości budżetowej SIGID;
11) znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
1) ukończone studia podyplomowe z zakresu: administracja i zarządzanie;
2) odbyte kursy i szkolenia z zakresu kadr, naliczania płac i rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego;
3) znajomość obsługi finansowo-księgowej projektów unijnych;
4) znajomość zagadnień dotyczących prowadzeniem spraw osobowych pracowników;
5) umiejętność opracowywania wewnętrznych aktów prawnych;
6) odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku,
1) prowadzenie rachunkowości jednostki, w tym ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości;
2) prowadzenie gospodarki finansowej jednostki;
3) prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT w ramach procedur dotyczących scentralizowanych zasad rozliczeń podatku od towarów i usług w Powiecie Oławskim i jego jednostkach organizacyjnych;
4) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
5) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
6) opracowywanie i sporządzanie planu dochodów i wydatków, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową;
7) sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu jednostki i ich analiza;
8) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki;
9) prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników;
10) prowadzenie obsługi pracowniczych planów kapitałowych pracowników zatrudnionych w jednostce;
11) terminowe i prawidłowe sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych oraz dotyczących ubezpieczeń społecznych;
12) obsługa grupowego ubezpieczenia na życie;
13) rozliczanie inwentaryzacji w sposób zgodny z przepisami ustawy o rachunkowości;
14) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności : polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji;
15) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
16) reprezentowanie jednostki na zewnątrz w sprawach finansowych;
17) kierowanie pracą Sekcji Finansowo-Administracyjnej.
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
2) data zatrudnienia – 01 sierpnia 2024 r.;
3) miejsce pracy zlokalizowane w budynku Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie przy pl. Zamkowym 18, III piętro ( bez windy);
4) warunki szkodliwe na stanowisku: oddziaływanie pola elektromagnetycznego (praca urządzeń zasilanych energią elektryczną);
5) stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie statyczne);
6) częstotliwość wyjazdów służbowych nienormowana, w zależności od potrzeb.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
4) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, w trybie określonym w przepisach ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
8) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
9) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
10) kserokopie świadectw pracy.
Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie.
Dane osobowe kandydata na w/w stanowisko pracy będą przetwarzane w celu rekrutacji. Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom oraz do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Kandydatowi przysługuje prawo : dostępu do danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji, przy czym podanie danych w zakresie wynikającym z art. 211 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne i odbywa się na podstawie zgody kandydata.
Dane osobowe kandydata do pracy będą przetwarzane przez okres rekrutacji wskazany w ogłoszeniu o naborze. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dokumenty aplikacyjne zostaną odesłane listem poleconym. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, oświadczenia, kompletne i własnoręcznie podpisane, należy składać w zamkniętej kopercie w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, Oława pl. Zamkowy 18 lub za pośrednictwem poczty na adres jw. z dopiskiem : „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy, w terminie do dnia 24 maja 2024 r. do godz. 13.00.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu oferty do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, będą informowani indywidualnie o terminie postępowania kwalifikacyjnego i zastosowanych technikach naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.pzd-olawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Oława, dnia 13 maja 2024 r.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
Oława, dnia 10 czerwca 2024 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
p.o. Dyrektora Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława, do zatrudnienia na stanowisku Główny Księgowy
wybrana została GABRIELA BRATKOWSKA zamieszkała w Wiązowie
Uzasadnienie wyboru :
Pani Gabriela Bratkowska spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dużą wiedzą merytoryczną i znajomością przepisów prawnych.
Doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności dają gwarancję prawidłowego i skutecznego realizowania zadań na tym stanowisku pracy.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
p.o Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
Główny Księgowy
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość;
3) staż pracy minimum 10 lat, w tym co najmniej 5-letni staż pracy w księgowości na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w urzędach administracji samorządowej;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) nieposzlakowana opinia;
8) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności znajomość ustaw: o drogach publicznych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, przepisów wykonawczych do w/w ustaw, przepisów podatkowych i płacowych oraz Kodeksu pracy;
9) znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych;
10) umiejętność obsługi komputera i programów niezbędnych do prowadzenia księgowości jednostki i spraw kadrowo-płacowych jednostki, w tym programów: Płatnik ZUS, System Kadrowo-Płacowy R2 Płatnik, System BeSTi@ do obsługi sprawozdawczości budżetowej, Program księgowości budżetowej SIGID;
11) znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
1) ukończone studia podyplomowe z zakresu: administracja i zarządzanie;
2) odbyte kursy i szkolenia z zakresu kadr, naliczania płac i rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego;
3) znajomość obsługi finansowo-księgowej projektów unijnych;
4) znajomość zagadnień dotyczących prowadzeniem spraw osobowych pracowników;
5) umiejętność opracowywania wewnętrznych aktów prawnych;
6) odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku,
1) prowadzenie rachunkowości jednostki, w tym ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości;
2) prowadzenie gospodarki finansowej jednostki;
3) prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT w ramach procedur dotyczących scentralizowanych zasad rozliczeń podatku od towarów i usług w Powiecie Oławskim i jego jednostkach organizacyjnych;
4) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
5) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
6) opracowywanie i sporządzanie planu dochodów i wydatków, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową;
7) sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu jednostki i ich analiza;
8) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki;
9) prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników;
10) prowadzenie obsługi pracowniczych planów kapitałowych pracowników zatrudnionych w jednostce;
11) terminowe i prawidłowe sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych oraz dotyczących ubezpieczeń społecznych;
12) obsługa grupowego ubezpieczenia na życie;
13) rozliczanie inwentaryzacji w sposób zgodny z przepisami ustawy o rachunkowości;
14) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności : polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji;
15) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
16) reprezentowanie jednostki na zewnątrz w sprawach finansowych;
17) kierowanie pracą Sekcji Finansowo-Administracyjnej.
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
2) data zatrudnienia – 01 sierpnia 2024 r.;
3) miejsce pracy zlokalizowane w budynku Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie przy pl. Zamkowym 18, III piętro ( bez windy);
4) warunki szkodliwe na stanowisku: oddziaływanie pola elektromagnetycznego (praca urządzeń zasilanych energią elektryczną);
5) stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie statyczne);
6) częstotliwość wyjazdów służbowych nienormowana, w zależności od potrzeb.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
4) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, w trybie określonym w przepisach ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
8) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
9) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
10) kserokopie świadectw pracy.
Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie.
Dane osobowe kandydata na w/w stanowisko pracy będą przetwarzane w celu rekrutacji. Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom oraz do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Kandydatowi przysługuje prawo : dostępu do danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji, przy czym podanie danych w zakresie wynikającym z art. 211 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne i odbywa się na podstawie zgody kandydata.
Dane osobowe kandydata do pracy będą przetwarzane przez okres rekrutacji wskazany w ogłoszeniu o naborze. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dokumenty aplikacyjne zostaną odesłane listem poleconym. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, oświadczenia, kompletne i własnoręcznie podpisane, należy składać w zamkniętej kopercie w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, Oława pl. Zamkowy 18 lub za pośrednictwem poczty na adres jw. z dopiskiem : „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy, w terminie do dnia 24 maja 2024 r. do godz. 13.00.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu oferty do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, będą informowani indywidualnie o terminie postępowania kwalifikacyjnego i zastosowanych technikach naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.pzd-olawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Oława, dnia 13 maja 2024 r.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
Oława, dnia 10 czerwca 2024 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
p.o. Dyrektora Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława, do zatrudnienia na stanowisku Główny Księgowy
wybrana została GABRIELA BRATKOWSKA zamieszkała w Wiązowie
Uzasadnienie wyboru :
Pani Gabriela Bratkowska spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dużą wiedzą merytoryczną i znajomością przepisów prawnych.
Doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności dają gwarancję prawidłowego i skutecznego realizowania zadań na tym stanowisku pracy.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
p.o Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
Główny Księgowy
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość;
3) staż pracy minimum 10 lat, w tym co najmniej 5-letni staż pracy w księgowości na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w urzędach administracji samorządowej;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) nieposzlakowana opinia;
8) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności znajomość ustaw: o drogach publicznych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, przepisów wykonawczych do w/w ustaw, przepisów podatkowych i płacowych oraz Kodeksu pracy;
9) znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych;
10) umiejętność obsługi komputera i programów niezbędnych do prowadzenia księgowości jednostki i spraw kadrowo-płacowych jednostki, w tym programów: Płatnik ZUS, System Kadrowo-Płacowy R2 Płatnik, System BeSTi@ do obsługi sprawozdawczości budżetowej, Program księgowości budżetowej SIGID;
11) znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
1) ukończone studia podyplomowe z zakresu: administracja i zarządzanie;
2) odbyte kursy i szkolenia z zakresu kadr, naliczania płac i rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego;
3) znajomość obsługi finansowo-księgowej projektów unijnych;
4) znajomość zagadnień dotyczących prowadzeniem spraw osobowych pracowników;
5) umiejętność opracowywania wewnętrznych aktów prawnych;
6) odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku,
1) prowadzenie rachunkowości jednostki, w tym ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości;
2) prowadzenie gospodarki finansowej jednostki;
3) prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT w ramach procedur dotyczących scentralizowanych zasad rozliczeń podatku od towarów i usług w Powiecie Oławskim i jego jednostkach organizacyjnych;
4) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
5) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
6) opracowywanie i sporządzanie planu dochodów i wydatków, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową;
7) sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu jednostki i ich analiza;
8) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki;
9) prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników;
10) prowadzenie obsługi pracowniczych planów kapitałowych pracowników zatrudnionych w jednostce;
11) terminowe i prawidłowe sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych oraz dotyczących ubezpieczeń społecznych;
12) obsługa grupowego ubezpieczenia na życie;
13) rozliczanie inwentaryzacji w sposób zgodny z przepisami ustawy o rachunkowości;
14) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności : polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji;
15) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
16) reprezentowanie jednostki na zewnątrz w sprawach finansowych;
17) kierowanie pracą Sekcji Finansowo-Administracyjnej.
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
2) data zatrudnienia – 01 sierpnia 2024 r.;
3) miejsce pracy zlokalizowane w budynku Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie przy pl. Zamkowym 18, III piętro ( bez windy);
4) warunki szkodliwe na stanowisku: oddziaływanie pola elektromagnetycznego (praca urządzeń zasilanych energią elektryczną);
5) stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie statyczne);
6) częstotliwość wyjazdów służbowych nienormowana, w zależności od potrzeb.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
4) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, w trybie określonym w przepisach ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
8) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
9) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
10) kserokopie świadectw pracy.
Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie.
Dane osobowe kandydata na w/w stanowisko pracy będą przetwarzane w celu rekrutacji. Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom oraz do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Kandydatowi przysługuje prawo : dostępu do danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji, przy czym podanie danych w zakresie wynikającym z art. 211 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne i odbywa się na podstawie zgody kandydata.
Dane osobowe kandydata do pracy będą przetwarzane przez okres rekrutacji wskazany w ogłoszeniu o naborze. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dokumenty aplikacyjne zostaną odesłane listem poleconym. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, oświadczenia, kompletne i własnoręcznie podpisane, należy składać w zamkniętej kopercie w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, Oława pl. Zamkowy 18 lub za pośrednictwem poczty na adres jw. z dopiskiem : „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy, w terminie do dnia 24 maja 2024 r. do godz. 13.00.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu oferty do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, będą informowani indywidualnie o terminie postępowania kwalifikacyjnego i zastosowanych technikach naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.pzd-olawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Oława, dnia 13 maja 2024 r.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
p.o Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
Główny Księgowy
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość;
3) staż pracy minimum 10 lat, w tym co najmniej 5-letni staż pracy w księgowości na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w urzędach administracji samorządowej;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) nieposzlakowana opinia;
8) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności znajomość ustaw: o drogach publicznych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, przepisów wykonawczych do w/w ustaw, przepisów podatkowych i płacowych oraz Kodeksu pracy;
9) znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zagadnień płacowych w jednostkach budżetowych;
10) umiejętność obsługi komputera i programów niezbędnych do prowadzenia księgowości jednostki i spraw kadrowo-płacowych jednostki, w tym programów: Płatnik ZUS, System Kadrowo-Płacowy R2 Płatnik, System BeSTi@ do obsługi sprawozdawczości budżetowej, Program księgowości budżetowej SIGID;
11) znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
1) ukończone studia podyplomowe z zakresu: administracja i zarządzanie;
2) odbyte kursy i szkolenia z zakresu kadr, naliczania płac i rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego;
3) znajomość obsługi finansowo-księgowej projektów unijnych;
4) znajomość zagadnień dotyczących prowadzeniem spraw osobowych pracowników;
5) umiejętność opracowywania wewnętrznych aktów prawnych;
6) odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku,
1) prowadzenie rachunkowości jednostki, w tym ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości;
2) prowadzenie gospodarki finansowej jednostki;
3) prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT w ramach procedur dotyczących scentralizowanych zasad rozliczeń podatku od towarów i usług w Powiecie Oławskim i jego jednostkach organizacyjnych;
4) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
5) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
6) opracowywanie i sporządzanie planu dochodów i wydatków, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową;
7) sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu jednostki i ich analiza;
8) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki;
9) prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników;
10) prowadzenie obsługi pracowniczych planów kapitałowych pracowników zatrudnionych w jednostce;
11) terminowe i prawidłowe sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych oraz dotyczących ubezpieczeń społecznych;
12) obsługa grupowego ubezpieczenia na życie;
13) rozliczanie inwentaryzacji w sposób zgodny z przepisami ustawy o rachunkowości;
14) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności : polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji;
15) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
16) reprezentowanie jednostki na zewnątrz w sprawach finansowych;
17) kierowanie pracą Sekcji Finansowo-Administracyjnej.
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
2) data zatrudnienia – 01 sierpnia 2024 r.;
3) miejsce pracy zlokalizowane w budynku Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie przy pl. Zamkowym 18, III piętro ( bez windy);
4) warunki szkodliwe na stanowisku: oddziaływanie pola elektromagnetycznego (praca urządzeń zasilanych energią elektryczną);
5) stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie statyczne);
6) częstotliwość wyjazdów służbowych nienormowana, w zależności od potrzeb.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
4) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych;
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, w trybie określonym w przepisach ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
8) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
9) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
10) kserokopie świadectw pracy.
Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie.
Dane osobowe kandydata na w/w stanowisko pracy będą przetwarzane w celu rekrutacji. Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom oraz do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Kandydatowi przysługuje prawo : dostępu do danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji, przy czym podanie danych w zakresie wynikającym z art. 211 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne i odbywa się na podstawie zgody kandydata.
Dane osobowe kandydata do pracy będą przetwarzane przez okres rekrutacji wskazany w ogłoszeniu o naborze. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dokumenty aplikacyjne zostaną odesłane listem poleconym. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, oświadczenia, kompletne i własnoręcznie podpisane, należy składać w zamkniętej kopercie w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, Oława pl. Zamkowy 18 lub za pośrednictwem poczty na adres jw. z dopiskiem : „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy, w terminie do dnia 24 maja 2024 r. do godz. 13.00.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu oferty do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, będą informowani indywidualnie o terminie postępowania kwalifikacyjnego i zastosowanych technikach naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.pzd-olawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Oława, dnia 13 maja 2024 r.
p.o. Dyrektora
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie
Stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego, zieleni i ochrony środowiska
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe administracyjne i ukończone studia podyplomowe z zakresu eksploatacji i utrzymania dróg i mostów lub wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budownictwo drogowe;
6) staż pracy - minimum 5 lat w jednostkach samorządu terytorialnego;
7) znajomość zasad prowadzenia postępowań administracyjnych i wydawania decyzji administracyjnych;
8) umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji;
9) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności znajomość ustaw: o drogach publicznych, o ochronie przyrody, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych; rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie;
10) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP w zakresie prowadzonych spraw objętych zakresem czynności oraz innych urządzeń biurowych;
11) otwartość na samokształcenie się i podnoszenie kwalifikacji;
12) posiadanie prawa jazdy kategorii B.
1) odbyte kursy i szkolenia w zakresie utrzymania dróg samorządowych;
2) doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej;
3) doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
4) umiejętność efektywnej pracy w zespole, samodzielność podejmowania decyzji;
5) rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista.
1) prowadzenie spraw z zakresu ochrony dróg i obiektów mostowych w tym :
a) wydawanie uzgodnień i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, w tym koordynowanie prowadzonych robót w pasie drogowym, nadzór nad pracami, odbiór zrealizowanych zadań,
b) wydawanie zezwoleń na umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym.
2) prowadzenie ewidencji wydanych decyzji dotyczących opłat za umieszczanie w pasie drogowym urządzeń nie związanych z funkcjonowaniem drogi;
3) prowadzenie spraw związanych z sadzeniem, utrzymaniem oraz usuwaniem drzew i krzewów w pasie drogowym;
4) koordynowanie spraw związanych z przeciwpowodziową i przeciwlodową ochroną mostów;
5) pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg;
6) udział w komisji przetargowej;
7) wykonywanie obowiązków kierowcy służbowego samochodu osobowego, stanowiącego własność PZD, zgodnie z upoważnieniem wydanym przez Dyrektora PZD;
8) inne zadania wynikające z doraźnych poleceń przełożonego, poza podstawowym zakresem obowiązków.
1) miejsce pracy zlokalizowane w budynku Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie przy pl. Zamkowym 18, III piętro ( bez windy);
2) warunki szkodliwe na stanowisku: oddziaływanie pola elektromagnetycznego (praca urządzeń zasilanych energią elektryczną);
3) stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze, powyżej 4 godzin, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie statyczne);
4) częstotliwość wyjazdów służbowych nienormowana, w zależności od potrzeb.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji;
4) kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
6) kopie świadectw pracy;
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie.
Dane osobowe kandydata na w/w stanowisko pracy będą przetwarzane w celu rekrutacji. Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom oraz do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Kandydatowi przysługuje prawo : dostępu do danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji, przy czym podanie danych w zakresie wynikającym z art. 211 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne i odbywa się na podstawie zgody kandydata.
Dane osobowe kandydata do pracy będą przetwarzane przez okres rekrutacji wskazany w ogłoszeniu o naborze. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dokumenty aplikacyjne zostaną odesłane listem poleconym. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, oświadczenia, kompletne i własnoręcznie podpisane, należy składać w zamkniętej kopercie w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, Oława pl. Zamkowy 18 lub za pośrednictwem poczty na adres jw. z dopiskiem : „Nabór na stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego, zieleni i ochrony środowiska ”, w terminie do dnia 7 września 2023 r. do godz. 14.00.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu oferty do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, będą informowani indywidualnie o terminie postępowania kwalifikacyjnego i zastosowanych technikach naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.pzd-olawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Oława, dnia 28 sierpnia 2023 r.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
Oława, dnia 25 września 2023 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława do zatrudnienia na stanowisku ds. zajęcia pasa drogowego, zieleni i ochrony środowiska
wybrany został Pan Andrzej Jagodziński zamieszkały w Oławie
Uzasadnienie wyboru :
Pan Andrzej Jagodziński spełnił wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się bardzo dobrą znajomością przepisów prawnych wymaganych na tym stanowisku. Doświadczenie i nabyte umiejętności dają gwarancję prawidłowej i skutecznej realizacji powierzonych zadań.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie
Stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego, zieleni i ochrony środowiska
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe administracyjne i ukończone studia podyplomowe z zakresu eksploatacji i utrzymania dróg i mostów lub wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budownictwo drogowe;
6) staż pracy - minimum 5 lat w jednostkach samorządu terytorialnego;
7) znajomość zasad prowadzenia postępowań administracyjnych i wydawania decyzji administracyjnych;
8) umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji;
9) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności znajomość ustaw: o drogach publicznych, o ochronie przyrody, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych; rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie;
10) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP w zakresie prowadzonych spraw objętych zakresem czynności oraz innych urządzeń biurowych;
11) otwartość na samokształcenie się i podnoszenie kwalifikacji;
12) posiadanie prawa jazdy kategorii B.
1) odbyte kursy i szkolenia w zakresie utrzymania dróg samorządowych;
2) doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej;
3) doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
4) umiejętność efektywnej pracy w zespole, samodzielność podejmowania decyzji;
5) rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista.
1) prowadzenie spraw z zakresu ochrony dróg i obiektów mostowych w tym :
a) wydawanie uzgodnień i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, w tym koordynowanie prowadzonych robót w pasie drogowym, nadzór nad pracami, odbiór zrealizowanych zadań,
b) wydawanie zezwoleń na umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym.
2) prowadzenie ewidencji wydanych decyzji dotyczących opłat za umieszczanie w pasie drogowym urządzeń nie związanych z funkcjonowaniem drogi;
3) prowadzenie spraw związanych z sadzeniem, utrzymaniem oraz usuwaniem drzew i krzewów w pasie drogowym;
4) koordynowanie spraw związanych z przeciwpowodziową i przeciwlodową ochroną mostów;
5) pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg;
6) udział w komisji przetargowej;
7) wykonywanie obowiązków kierowcy służbowego samochodu osobowego, stanowiącego własność PZD, zgodnie z upoważnieniem wydanym przez Dyrektora PZD;
8) inne zadania wynikające z doraźnych poleceń przełożonego, poza podstawowym zakresem obowiązków.
1) miejsce pracy zlokalizowane w budynku Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie przy pl. Zamkowym 18, III piętro ( bez windy);
2) warunki szkodliwe na stanowisku: oddziaływanie pola elektromagnetycznego (praca urządzeń zasilanych energią elektryczną);
3) stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze, powyżej 4 godzin, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie statyczne);
4) częstotliwość wyjazdów służbowych nienormowana, w zależności od potrzeb.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji;
4) kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
6) kopie świadectw pracy;
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie.
Dane osobowe kandydata na w/w stanowisko pracy będą przetwarzane w celu rekrutacji. Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom oraz do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Kandydatowi przysługuje prawo : dostępu do danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji, przy czym podanie danych w zakresie wynikającym z art. 211 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne i odbywa się na podstawie zgody kandydata.
Dane osobowe kandydata do pracy będą przetwarzane przez okres rekrutacji wskazany w ogłoszeniu o naborze. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dokumenty aplikacyjne zostaną odesłane listem poleconym. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, oświadczenia, kompletne i własnoręcznie podpisane, należy składać w zamkniętej kopercie w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, Oława pl. Zamkowy 18 lub za pośrednictwem poczty na adres jw. z dopiskiem : „Nabór na stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego, zieleni i ochrony środowiska ”, w terminie do dnia 7 września 2023 r. do godz. 14.00.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu oferty do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, będą informowani indywidualnie o terminie postępowania kwalifikacyjnego i zastosowanych technikach naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.pzd-olawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Oława, dnia 28 sierpnia 2023 r.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal
Oława, dnia 25 września 2023 r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława do zatrudnienia na stanowisku ds. zajęcia pasa drogowego, zieleni i ochrony środowiska
wybrany został Pan Andrzej Jagodziński zamieszkały w Oławie
Uzasadnienie wyboru :
Pan Andrzej Jagodziński spełnił wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się bardzo dobrą znajomością przepisów prawnych wymaganych na tym stanowisku. Doświadczenie i nabyte umiejętności dają gwarancję prawidłowej i skutecznej realizacji powierzonych zadań.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie
Stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego, zieleni i ochrony środowiska
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe administracyjne i ukończone studia podyplomowe z zakresu eksploatacji i utrzymania dróg i mostów lub wykształcenie wyższe techniczne o specjalności budownictwo drogowe;
6) staż pracy - minimum 5 lat w jednostkach samorządu terytorialnego;
7) znajomość zasad prowadzenia postępowań administracyjnych i wydawania decyzji administracyjnych;
8) umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji;
9) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności znajomość ustaw: o drogach publicznych, o ochronie przyrody, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych; rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie;
10) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP w zakresie prowadzonych spraw objętych zakresem czynności oraz innych urządzeń biurowych;
11) otwartość na samokształcenie się i podnoszenie kwalifikacji;
12) posiadanie prawa jazdy kategorii B.
1) odbyte kursy i szkolenia w zakresie utrzymania dróg samorządowych;
2) doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej;
3) doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
4) umiejętność efektywnej pracy w zespole, samodzielność podejmowania decyzji;
5) rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista.
1) prowadzenie spraw z zakresu ochrony dróg i obiektów mostowych w tym :
a) wydawanie uzgodnień i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, w tym koordynowanie prowadzonych robót w pasie drogowym, nadzór nad pracami, odbiór zrealizowanych zadań,
b) wydawanie zezwoleń na umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym.
2) prowadzenie ewidencji wydanych decyzji dotyczących opłat za umieszczanie w pasie drogowym urządzeń nie związanych z funkcjonowaniem drogi;
3) prowadzenie spraw związanych z sadzeniem, utrzymaniem oraz usuwaniem drzew i krzewów w pasie drogowym;
4) koordynowanie spraw związanych z przeciwpowodziową i przeciwlodową ochroną mostów;
5) pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg;
6) udział w komisji przetargowej;
7) wykonywanie obowiązków kierowcy służbowego samochodu osobowego, stanowiącego własność PZD, zgodnie z upoważnieniem wydanym przez Dyrektora PZD;
8) inne zadania wynikające z doraźnych poleceń przełożonego, poza podstawowym zakresem obowiązków.
1) miejsce pracy zlokalizowane w budynku Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie przy pl. Zamkowym 18, III piętro ( bez windy);
2) warunki szkodliwe na stanowisku: oddziaływanie pola elektromagnetycznego (praca urządzeń zasilanych energią elektryczną);
3) stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze, powyżej 4 godzin, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie statyczne);
4) częstotliwość wyjazdów służbowych nienormowana, w zależności od potrzeb.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji;
4) kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
6) kopie świadectw pracy;
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie.
Dane osobowe kandydata na w/w stanowisko pracy będą przetwarzane w celu rekrutacji. Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom oraz do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Kandydatowi przysługuje prawo : dostępu do danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji, przy czym podanie danych w zakresie wynikającym z art. 211 § 1 Kodeksu pracy jest niezbędne. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne i odbywa się na podstawie zgody kandydata.
Dane osobowe kandydata do pracy będą przetwarzane przez okres rekrutacji wskazany w ogłoszeniu o naborze. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dokumenty aplikacyjne zostaną odesłane listem poleconym. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, oświadczenia, kompletne i własnoręcznie podpisane, należy składać w zamkniętej kopercie w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, Oława pl. Zamkowy 18 lub za pośrednictwem poczty na adres jw. z dopiskiem : „Nabór na stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego, zieleni i ochrony środowiska ”, w terminie do dnia 7 września 2023 r. do godz. 14.00.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu oferty do Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, będą informowani indywidualnie o terminie postępowania kwalifikacyjnego i zastosowanych technikach naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.pzd-olawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Drogowego w Oławie.
Oława, dnia 28 sierpnia 2023 r.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Drogowego
/-/ Wojciech Drożdżal