Zezwolenie na umieszczenie sieci uzbrojenia terenu wydawane jest w formie decyzji administracyjnej.
W celu uzgodnienia należy złożyć wypełniony wniosek wraz z załącznikami.
1) 3 egz. aktualnego planu sytuacyjno-wysokościowego dla danego terenu w skali 1:500 lub 1:1000 sporządzonego na kopii mapy zasadniczej lub do celów projektowych z naniesioną lokalizacją projektowanych urządzeń oraz podpisanego przez projektanta urządzeń. Na planach sytuacyjnych należy nanieść kolorem przebieg sieci zgodnie z legendą, podać odległość sieci od krawędzi jezdni (minimalną i maksymalną), opisy średnic projektowanych sieci, rzędne posadowienia oraz średnice i głębokości studni (lub projekt budowlany) oraz opis techniczny wykonania prac. |
2) Pełnomocnictwo albo jego odpis, wypis lub kopię notarialnie potwierdzoną za zgodności z oryginałem |
3) W przypadku, gdy Inwestorem jest osoba fizyczna lub podmiot, którego statutowym zadaniem |
4) Warunki techniczne przyłączenia lub wytyczne projektowe wydane przez zarządcę istniejącej sieci. |
W przypadku składania wniosku w formie elektronicznej, załączniki graficzne należy dostarczyć w formie papierowej przed odbiorem (wysłaniem) decyzji uzgadniającej. Brak dostarczenia załączników graficznych w formie papierowej spowoduje wydłużenie procesu wydania decyzji.
Wnioski złożone bez załączników pozostaną bez rozpatrzenia. (Na zasadach określonych w KPA)
Paweł Semenowicz
tel: 71 30 330 19
e-mail: pawel.semenowicz@pzd-olawa.pl
Ostatnia zmiana: 2020-07-08 12:01:35 przez: Krystian Rzemykowski